1. خانه
  2. >
  3. نمایندگی فروش کابینت در شهر کرمان+شماره تماس
نمایندگی فروش کابینت در شهر کرمان
ایسنتاگرام کابینت آماده و حاضری ارینب
فیسبوک کابینت اماده آشپزخانه ارینب
آپارات کابینت اماده و حاضری ارینب

1401/1/30



نمایندگی فروش کابینت در شهر کرمان+شماره تماس


یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین تجهیزاتی که در آشپزخانه قرار داده می‌شود، کابینت است. گزینه‌های زیادی برای انتخاب کابینت وجود دارد از جمله زیبایی ظاهری کابینت، قیمت مناسب و جنس. کابینت‌های تولید شده در مجموعه ارینب، با دارا بودن تمامی این ویژگی‌ها، سعی در رفع نیازهای شما عزیزان‌، با حداقل هزینه ممکن می‌باشد. همچنین با وجود نمایندگی‌های متعدد در شهرها و استان‌های ایران، ما در اقصی نقاط کشور، پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

کابینت‌های پیش ساخته، در انواع بدنه فلز با درب های چوبی، سرویس‌های تمام چوب، هایگلاس و ممبران موجود می‌باشند. همچنین ملزومات آشپزخانه از قبیل گاز صفحه‌ای، سینک، هود لمسی و دکمه‌ای، در فروشگاه کرمان موجود هستند.

یکی از شعبه‌های فعال ما در استان کرمان واقع شده. شما عزیزان از شهر کرمان و توابع آن مانند:سیرجان، رفسنجان، بم، جیرفت، زرند، کهنوج، بافت، شهر بابک و... می‌توانید به دفتر فروش ما واقع در جاده تهران، قبل از پل حجاج (پل فرودگاه)، جنب نمایشگاه بیت الهی(داخل عقب نشینی بلوار)، کنار تیرچه بلوک سپهر، مراجعه و خرید خود را انجام دهید.

 

همچنین می‌توانید برای اطلاع از جزئیات دقیق‌تر کالا و محصول با شماره 09028149012 تماس حاصل فرمایید و با مشاوران ما در ارتباط باشید.

 

کابینت بدنه فلز درب چوبی

 

سرویس‌های کابینت بدنه فلزی با درب‌های چوبی از کیفیت مطلوب و قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. جنس بدنه این کابینت‌ها از فلز ورق سفید می‌‍باشد. ورق‌های فولادی بعد از گذشت زمان بر اثر قرار گیری در محیط‌ها و شرایط مختلف زنگ می‌زنند و خورده می‌شوند، برای محافظت از آن‎‌ها می‌توان این ورق‌ها را با روی(zn) پوشش داد که در این صورت ورق حاصل را  گالوانیزه می‌نامند. 

همچنین درب کابینت‌ها از جنس چوب می‌باشد که این ویژگی باعث می‌شود تا کابینت‌ها ظاهری زیباتر داشته باشند. مغزی این چوب از لحاظ تراکم، بسیار نزدیک به ام دی اف است. در نهایت یک روکش از جنس ملامینه بر روی درب کشیده می‌شود تا از چوب در برابر آب‌خوردگی محافظت کند. این روکش یک لایه بسیار نازک پلاستیکی است که ترموفیل هم نامیده می‌شود.

این سرویس ها شامل شش تیکه کابینت هستند که سه متر مربع کابینت را تشکیل می‌دهند.

 

برای مشاهده انواع کابینت بدنه فلزی با قیمت مناسب کلیک کنید!

 

کابینت تمام چوب 

 

سرویس کابینت‌های تمام چوب مجموعه ارینب محصولی با بدنه ام‌ دی اف و درب‌های پانیذ هستند. چوب ام دی اف در صنایع مختلف کاربرد دارد که استفاده از آن در صنعت کابینت سازی از جمله این موارد است. چوب ام دی اف از تراکم نسبتا بالایی برخوردار است. گره یا پیچش ندارد و از سطح صافی برخوردار است. چوب ام دی اف ترک نمی‎‎‎‌خورد و ام دی اف را به ماده‌ای مناسب برای ساخت کابینت تبدیل کند. چوب پانیذ نیز از لحاظ تراکم بسیار نزدیک به ام دی اف می‌باشد اما از قیمت مناسب‌تری برخوردار است و از صرفه اقتصادی بالایی برخوردار است. 

این کابینت‌ها در سرویس‌هایی شامل شش، هفت و هشت تکه جدا از هم هستند. 

 

 

 

نمایندگی فروش کابینت در کرمان

 

 

 

کابینت هایگلاس

 

کابینت‌های هایگلاس ظاهری مدرن دارند. سطح درب‌ها صاف و براق است. این کابینت‌ها به صورت تک رنگ و دو رنگ موجود می‌باشد که شما می‌توانید طبق دکوراسیون منزل خود، کابینت‎‌های خود را انتخاب کنید. همچنین کابینت‌های هایگلاس فضایی یکنواخت و مرتب را ایجاد می‌کنند که پاک کردن سطح آن‌ها از آلودگی‌های احتمالی، کاملا کار ساده و راحتی می‌باشد. کابینت‌های براق نور را منعکس می کنند و به نوبه خود آشپزخانه را روشن‌تر و بزرگ‌تر می‌کنند.  

 

 

فروش انواع کابینت آماده

 

 

برای کسب اطلاعات لازم جهت خرید انواع کابینت ممبران کلیک کنید!

 

کابینت ممبران 

 

همچنین به عنوان کلاسیک‌ترین سبک کابینت، که جلوه بسیار زیبایی به آشپزخانه شما می‌بخشد، کابینت‌های ممبران هستند. ارتفاع کابینت‌های زمینی 90سانت و عمق کابینت‌های زمینی نیز 60 سانت می‌باشد. جادار بودن این کابینت‌ها، باعث شده تا محبوبیت بیشتری در میان افراد داشته باشد. سرویس‌های کابینت ممبران  با دارا بودن کابینت سه کشو، باعث ایجاد نظم خاصی در آشپزخانه و تمامی وسیله‌های شما خواهد داشت. جنس بدنه این کابینت‌ها ام دی اف صادراتی و همچنین درب کابینت‌ها نیز از همین جنس می‌باشد. روکش درب از نوع روکش وکیوم کره‌ای می‌باشد. 

 

 

فروش کابینت ممبران

 

 

 

تاریخچه شهر کرمان

 

شهر کرمان از لحاظ موقعیت مکانی در جنوب شرقی ایران قرار دارد. همچنین کرمان جزو پنج شهر تاریخی ایران است. شهر کرمان دارای آب و هوای متنوعی است. به طور مثال در قسمت شمالی این شهر که نزدیک به کویر لوت می‌باشد، آب و هوایی خشک و کویری دارد. همچنین در قسمت جنوبی آب و هوایی معتدل دارد. محصولات کشاورزی متنوعی در این شهر از جمله حنا، وسمه، پسته، نارنج، زیره، پنبه، خرما و... کشت می‌شود.

همچنین کرمان جاذبه‌های تاریخی بی‌نظیری دارد که از جمله این مکان‌ها می‌توان به باغ شاهزاده ماهان، کلوت شهداد، ارگ بم، حمام گنجعلی خان و... اشاره کرد.