1. خانه
  2. >
  3. نمایندگی فروش کابینت آماده در همدان+شماره تماس و آدرس
نمایندگی فروش کابینت آماده در همدان
ایسنتاگرام کابینت آماده و حاضری ارینب
فیسبوک کابینت اماده آشپزخانه ارینب
آپارات کابینت اماده و حاضری ارینب

1401/2/11



نمایندگی فروش کابینت آماده در همدان+شماره تماس و آدرس


مجموعه ارینب مفتخر است با تولید انواع کابینت پیش ساخته با ظاهری شکیل و زیبا به شما در خریدی مطمئن کمک کند. این مجموعه با تاسیس فروشگاه در سراسر کشور دسترسی شما را به کابینت‌های آماده تسهیل نموده و امکان خرید حضوری و دیدن محصول را فراهم آورده.

یکی از شعب تاسیس شده در شهر همدان قرار دارد که مشتریان عزیز ساکن این شهرو شهرستان‌های مجاور مانند: اسدآباد، بهار، تویسرکان، رزن، فامنین، کبودراهنگ، ملایر و نهاوند می‌توانند به آدرس: همدان، بزرگراه امام خمینی، پایین‌تر از بیمارستان تامین اجتماعی، بلوار سلامت مراجعه کنند. همچنین جهت مشاوره و پشتیبانی می‌توانند با شماره های 09128907022، 09396992103 تماس حاصل فرمایند.

شما می‌توانید قبل از خرید با مشاورین ما تماس گرفته و اطلاعات کاملی از جنس، اندازه، رنگ، طرح و قیمت کابینت‌ها را دریافت کنید. همچین بعد از خرید می‌توانید از مشاوه و پشتیبانی بهره‌مند شوید و از خدماتی همچون نصاب متخصص نیز استفاده کنید. این مجموعه برای راحتی مشتریان عزیز خود می‌تواند قسمت‌هایی را که شما به صورت اضافه به آن نیاز دارید را به شکل سفارشی تولید کند.

 

انواع جنس کابینت آشپزخانه

 

کابینت بدنه فلزی درب چوبی

 

این محصول مقاومت بسیار بالایی دارد زیرا بدنه‌ی فلزی آن در فلز روی غوطه ور و به اصطلاح گالوانیزه شده. همانطور که می‌دانید تنها خطری که آهن را تهدید می‌کند زنگ زدن آن است، گالوانیزه باعث ایجاد مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت و آب می‌شود در نتیجه می‌توان فهمید که چرا این کابینت محبوبیت زیادی دارد. دربهای این کابینت از جنس چوب پانیذ است که کیفیتی نزدیک به چوب MDF را داراست و ویژگی‌هایی مشابه این چوب را دارد و به دلیل این که شما هزینه کمتری برای آن پرداخت می‌کنید این محصول گزینه اقتصادی برای هر خانواده محسوب می‌شود. چوب پانیذ در این محصول با روکشی از جنس ملامین پوشیده شده که دارای طرح‌ها و رنگ‌های فراوانی است و خاصیت آن آب‌گریز بودن است در نتیجه می‌تواند میزان مقاومت بیشتری را در محصول ایجاد کند.

 

نمایندگی کابینت آماده بدنه فلزی در همدان

 

کابینت تمام چوب

 

در بدنه‌ی کابینت تمام چوبی، چوب MDF به کار رفته که دارای مقاومت بسیار مناسبی است و با تغییرات دما تغییری در ظاهر آن ایجاد نمی‌‌‌‌‌شود. همچنین میزان مقاومت بالایی برای تحمل وزن ظروف دارد. MDF چوبی است که به دلیل سهولت در استفاده به صورت گسترده مورد استقبال عموم قرار می‎گیرد. جنس درب کابینت‌ها از چوب پانیذ بوده و ظاهری زیبا و شکیل دارند و به لحاظ اقتصادی به صرفه هستند.

 

نمایندگی کابینت آماده تمام چو.بی در همدان

 

کابینت هایگلاس

 

کابینت هایگلاس از اکریلیک ساخته می‌شود. اکریلیک نوعی پلاستیک ورقه ای سخت است که کیفیتی بالا و سطحی مقاوم در برابر شکستگی دارد. این محصول دارای طیف گسترده‌ای از رنگ و طرح است و با تمامی سبک‌های آشپزخانه قابل ترکیب است. بخاطر سطح براقی که دارد نور بسیار زیادی را بازتاب می‌کند و باعث می‌شود آشپزخانه بزرگ‌تر دیده شود همچنین مناطق و گوشه‌هایی از آشپزخانه که نور طبیعی و کافی ندارند روشن‌تر ‌شوند. سطح صیقلی آن به راحتی تمیز شده و ضد آب است و به دلیل درخشش سطح باعث ایجاد یک سبک لوکس در آشپزخانه شما می‌شود. 

 

نمایندگی کابینت آماده هایگلاس در همدان

 

کابینت ممبران

 

ممبران نوعی پوشش است که با پرس کردن PVC بر روی سطح MDF خام به صورت یک طرفه تولید می‌شود. PVC نوعی فویل است که در رنگ‌های مات، براق و چوبی وجود دارد و تحت فشار بالا دور MDF پیچیده می‌شود. این محصول می‌تواند در برابر آب، گرما و مواد شیمیایی در هر آب‌ و هوایی مقاومت کند و باعث شود کابینت شما عمر طولانی مدتی داشته باشد.

 

نمایندگی کابینت آماده ممبران در همدان

 

تاریخچه همدان

 

همدان یکی از کلان شهرها در منطقه غربی و کوهستانی ایران است. این شهر در دامنه‌ی کوه الوند واقع شده است و از شهرهای سردسیر به شمار می‌آید. همدان قدیمی‌ترین شهر ایران و کهن‌ترین شهر جهان است. هم‌اکنون استان همدان به دلیل داشتن مراکز تاریخی و دیدنی به عنوان پنجمین شهر فرهنگی و گردشگری کشور شناخته می‌شود. آرامگاه بوعلی سینا نماد شهر همدان و همچنین یکی از نمادهای پیشینه‌ی ایران در فهرنگ جهان دانش و علم به شمار می‌رود. در سال‌های 1300 تا 1304 خورشیدی مهندس آلمانی کارل فریش طرحی مدرن را برای همدان طراحی کرد که از نوع نقشه‌های شعاعی محسوب می‌شود.