1. خانه
  2. >
  3. همه محصولات
  4. >
  5. کابینت بدنه فلزی درب چوبی 90 هوایی دیزاین
کابینت بدنه فلز درب چوبی هوایی رنگ دیزاین

کابینت بدنه فلز درب چوبی هوایی رنگ دیزاین

کابینت بدنه فلز درب چوبی هوایی رنگ دیزاین

کابینت بدنه فلز درب چوبی هوایی رنگ دیزاین

 کابینت آشپزخانه آماده 90 سانت هوایی دیزاین

کابینت آشپزخانه آماده 90 سانت هوایی دیزاین

 کابینت آماده بدنه فلزی هوایی دیزاین

کابینت آماده بدنه فلزی هوایی دیزاین

کابینت بدنه فلزی درب چوبی 90 هوایی دیزاین

دیزاین

دسته بندی : فلزی درب چوبی

کد محصول : MET-10405-T

قیمت

۱٬۴۶۰٬۰۰۰

  • بدنه ورق گالوانیزه
  • درب چوبی پانیذ
  • همراه با دستگیره
  • رنگ دیزاین
  •  روکش ملامینه روی چوب پانیذ


مشخصات کالا :

اندازه محصول 90
رنگ دیزاین
مدل فلزی درب چوبی
تعداد تکه ها ۱ تکه
ضخامت ورق گالوانیزه ۰٫۳۸ میل
ارتفاع هوایی ۶۰ سانتی متر
عمق هوایی ۳۰ سانتی متر
جنس دستگیره پلاستیکی
سرویس یا تیکه کاری تیکه کاری است

توضیحات محصول :

بدنه کابینت‌ها

 

کابینت فلزی با ورق سیاه، کابینت فلزی گالوانیزه و کابینت استیل از انواع کابینت‌های فلزی هستند.کابینت‌های فلزی گالوانیزه استحکام بالاتری نسبت به دو نوع دیگر دارند، مقاومت خوبی نسبت به رطوبت و حرارت دارند و در صورت خرابی قابل تعمیرهستند. کابینت‌های بدنه فلزی و درب چوبی نسبت به کابینت‌های تمام فلزی ظاهر زیباتر و نسبت به کابینت‌های تمام چوبی قیمت کمتری دارند.

 

درب کابینت‌ها

 

چوب محبوب ترین متریال مورد استفاده برای ساخت کابینت است. کابینت‌های بدنه فلزی و درب چوبی در انواع بافت، رنگ و ظاهر موجود هستند. زمانی که می‌خواهید کابینت‌هایی با هزینه کمتر، اما طول عمر بالا و کیفیت مطلوب تهیه کنید، کابینت‌های آماده بدنه فلزی می‌توانند گزینه مناسبی باشند. جنس درب این کابینت‌ها، از چوب پانیذ است که از تراکم نسبتا بالایی برخوردار است. درجه کیفیت آن از نئوپان بالاتر و نزدیک به ام دی اف است.

 

برای خرید کابینت ارزان قیمت بدنه فلزی و درب چوبی دیزاین کلیک کنید!

 

روکش ملامینه

 

روکش ملامینه یک روکش یکنواخت و بدون درز است که ظاهری زیبا را برای آشپزخانه شما به ارمغان می‌آورد و مقاوم در برابر حرارت، رطوبت، خراش و سایش است. در مقایسه با سایر گزینه‌های موجود برای روکش کابینت آشپزخانه نسبتاً ارزان و تمیز کردن آن بسیار آسان است و این امکان وجود دارد که هر طرحی را که در ذهن دارید با ملامینه سفارشی کنید!

 

لیست قیمت تمام محصولات کابینت پیش ساخته!

 

رنگ دیزاین

 

کابینت‌های آشپزخانه دیزاین با زمینه کرم رنگ(رنگی کلاسیک و در عین حال شیک) دارای خط‌های مختلف سفید و نسکافه‌ای است. رنگ کرم می‌تواند به عنوان تعادلی برای رنگ‌های تندتر و پر زرق و برق عمل کند و به طرز چشمگیری حال و هوای آشپزخانه شما را تغییر دهد. کرم رنگی خاص در پالت خنثی است و در فضای داخلی عالی به نظر می‌رسد و با رنگ‌های دیگری مانند قهوه‌ای، نسکافه ای، خاکستری و زرد ترکیب می شود. رنگ‌های گرم فضایی دنج و راحت را در آشپزخانه ایجاد می‌کنند که بسیار مهم است زیرا در بسیاری از خانه‌ها، آشپزخانه نه تنها محل پخت و پز است، بلکه اتاقی است که کل خانواده برای فعالیت‌های روزانه و مناسبت‌های مختلف در آن جمع می‌شوند اما رنگ کرمی به راحتی کثیف می‌شود، فرسودگی و ساییدگی در آن به راحتی قابل مشاهده است بنابراین وجود این خط‌های نسکافه‌ای روی رنگ کرمی باعث می‌شود دیگر این مشکل را نداشته باشیم.

 

محصولات مشابه

نظرات مشتری :


امتیاز کلی به این محصول
امتیاز کلی کیفیت محصول
امتیاز کلی زمان تحویل کالا
چند نفر به این محصول نظر داده اند
تعداد نظر فعال