1. خانه
  2. >
  3. همه محصولات
  4. >
  5. کابینت هوایی با بدنه فلزی ضخامت بالا و درب چوبی
کابینت هوایی با بدنه فلزی ضخامت بالا و درب چوبی

کابینت هوایی با بدنه فلزی ضخامت بالا و درب چوبی

کابینت هوایی با بدنه فلزی ضخامت بالا و درب چوبی

کابینت هوایی با بدنه فلزی ضخامت بالا و درب چوبی

کابینت بدنه فلزی درب MDF عمق 60

کابینت بدنه فلزی درب MDF عمق 60

کابینت هوایی با بدنه فلزی ضخامت بالا و درب چوبی

شاین

دسته بندی : فلزی درب چوبی

کد محصول : MET-20406-T

قیمت

۲٬۰۰۰٬۰۰۰

۱٬۹۵۰٬۰۰۰


  • بدنه ورق گالوانیزه با ضخامت بالا
  • درب چوبی پانیذ
  • همراه با دستگیره
  • رنگ کرم کتان
  •  روکش ملامینه روی چوب پانیذ
  • دارای دو طبقه


مشخصات کالا :

اندازه محصول 90
رنگ شاین
مدل فلزی درب چوبی
تعداد تکه ها ۱ تکه
ضخامت ورق گالوانیزه ۰٫۵ میل
ارتفاع هوایی ۸۰ سانتی متر
عمق هوایی ۳۰ سانتی متر
جنس دستگیره پلاستیکی
سرویس یا تیکه کاری تیکه کاری است

توضیحات محصول :

آشپزخانه قلب خانه است و یکی از ویژگی‌های اصلی آشپزخانه که می‌تواند بیشتر از هر مورد دیگری روی ظاهر آشپزخانه شما تاثیر بگذارد کابینت است. همیشه هزینه تعمیر و نگهداری بیشتر است و مدت زمان بیشتری صرف آن می‌شود به همین علت است که خرید باید با اطلاعات دقیق و به درستی انجام شود.

 

بدنه گالوانیزه 

 

هر جایی که خطر خوردگی(زنگ زدگی) آهن وجود داشته باشد باید از گالوانیزه استفاده شود. گالوانیزه یک فرآیند تولیدی است که طی این فرآیند آهن در روی(Zn) غوطه ور می‌شود و یک لایه با ضخامت یکنواخت روی آن تشکیل می‌شود. میزان ضخامت این لایه بسیار حائز اهمیت است چون میزان ضخامت ورق با مقاومت ورق ارتباط مستقیم دارد. هر چه ضخامت ورق بیشتر باشد کابینت می‌تواند وزن بیشتری را تحمل کند و مقاومت آن در برابر آب خوردگی، بخار آب و رطوبت بیشتر می‌شود. در خانه و آشپزخانه ارینب دو نوع ضخامت ورق 0/05 و 0/038 میلی‌متر وجود دارد که در این نوع کابینت هوایی میزان ضخامت 0/05 میلی‌متر بسیار قابل توجه و بالا است، در نتیجه افرادی که در مناطق ساحلی یا مناطق نزدیک به ساحل زندگی می‌کنند با خرید این نوع کابینت می‌توانند با خاطری آسوده طول عمر کابینت خود را افزایش دهند. همچنین به دلیل ارتفاع هوایی بالا در این نوع کابینت، دو قفسه داخل آن جایگذاری شده که افزایش قفسه باعث افزایش فضای خالی برای قرار دادن ظروف بیشتر می‌شود در نتیجه فضای ذخیره سازی کابینت زیاد می‌شود.

 

MDF چیست؟

 

اختصار کلمه‌ی تخته فیبر با چگالی متوسط است. ابتدا تکه‌های چوب، خاک اره و تراشه  با چسب و موم و رزین مخلوط و تبدیل به تخته چوب می‌شوند سپس تحت فشار و گرمای زیاد فشرده و سفت می‌شوند و در نهایت توسط سنباده ظاهری صاف و ابریشمی خواهند داشت. MDF به علت مقرون به صرفه بودن، راحتی کار با آن و رنگ پذیری بسیار بالا به شکل گسترده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

برای خرید کابینت ارزان قیمت کلیک کنید!

 

درب چوب پانیذ 

 

ظاهر و کیفیت این چوب بسیار نزدیک به چوب MDF می‌باشد اما از MDF ارزان تر است. مجموعه ارینب با تولید کابینت بدنه فلزی درب چوبی از جنس چوب پانیذ در نظر دارد که شما از کابینتی با قیمت مناسب و کیفیت بسیار عالی بهره مند شوید .

 

روکش ملامینه برای درب کابینت

 

یک ماده پلاستیکی است که به عنوان پوشش سطحی روی کابینت اعمال می‌شود. از ویژگی‌های آن می‌توان به با دوام بودن، مقاومت در برابر حرارت، آب، مواد شیمیایی و خراش ، ضد باکتری بودن و دارا بودن طیف گسترده ای از رنگ و طرح اشاره کرد.

 

رنگ کرم کتان 

 

رنگی کلاسیک و خنثی با گرمای قهوه ای و طراوت سفید که به راحتی قابلیت ست کردن آن با سایر رنگ‌ها فراهم می‌شود. رنگ کرمی به خاطر نزدیک بودن به رنگ سفید برای کابینت بسیار مناسب است چون باعث تداعی حس تمیزی در ذهن می‌شود. همچنین رنگ کرم آشپزخانه را روشن تر و پر نور تر نشان داده و مناسب خانه‌هایی با نور کم است .

 

محصولات مشابه

نظرات مشتری :


امتیاز کلی به این محصول
امتیاز کلی کیفیت محصول
امتیاز کلی زمان تحویل کالا
چند نفر به این محصول نظر داده اند
تعداد نظر فعال