1. خانه
  2. >
  3. همه محصولات
  4. >
  5. کابینت زمینی آماده ممبران رنگ صدفی عرض40
کابینت زمینی ممبران سفید صدفی سه کشو

کابینت زمینی ممبران سفید صدفی سه کشو

کابینت زمینی ممبران سفید صدفی سه کشو

کابینت زمینی ممبران سفید صدفی سه کشو

کابینت ممبران صدفی عرض 40 صدفی

کابینت ممبران صدفی عرض 40 صدفی

کابینت زمینی آماده ممبران رنگ صدفی عرض40

سفید نقره ای

دسته بندی : ممبران

کد محصول : MEM-10801-T

قیمت

۱٬۸۵۰٬۰۰۰

  • بدنه ام دی اف صادراتی
  • درب  ام دی اف با روکش PVC 
  • سه کشو زمینی
  • همراه با دستگیره، پایه و صفحه ضدخش شرکتی


مشخصات کالا :

اندازه محصول 40
رنگ سفید نقره ای
مدل ممبران
تعداد تکه ها ۱ تکه
ارتفاع زمینی ۹۰ سانتی متر
عمق زمینی ۶۰ سانتی متر
جنس دستگیره استیل
جنس پایه پلاستیکی
جنس صفحه ی کابینت صفحه شرکتی
ضخامت صفحه ی کابینت ۳٫۲ سانتی متر
سرویس یا تیکه کاری تیکه کاری است

توضیحات محصول :

جنس بدنه(ام دی اف)

 

اگر خاک اره و تراشه‌های چوب خیلی ریز به کمک رزین فشرده شوند و در نهایت در دما و فشار بالا قرار گیرند، چوب ام دی اف (MDF) حاصل می‌شود. این چوب مقاومت خوبی در برابر تغییرات دما و رطوبت دارد، همچنین سطحش صاف و بدون دانه است و از آنجایی که برای فشردن مواد به هم از رزین استفاده می‌کنیم در برابر آفات و حشرات هم مقاومت خوبی دارد. چوب ام دی اف نسبت به هزینه‌اش از کیفیت مطلوبی برخوردار است و می‌توان گفت و متناسب با بودجه اکثر مردم می‌باشد.

 

صفحه روی کابینت (شرکتی)

 

برای ساخت صفحه، کانتر یا همان پیشخوان کابینت آشپزخانه از مواد با طراحی‌های متفاوتی استفاده می‌شود. از جمله مواد مورد استفاده می‌توان به گرانیت، کوارتز، لمینت، چوب، کورین و ... اشاره کرد. همچنین  طراحی‌های متفاوتی برای لبه‌ صفحه مانند باریک، مورب، گرد، S شکل استفاده می‌شود. که بسته به نیاز خود می‌توانیم هر کدام از این صفحه‌ها را انتخاب کنیم. کابینت زمینی  با عرض 40 دارای صفحه شرکتی 3.2 سانتی متری (دو ورق 16 میلی‌متری ام دی اف که با چسب بهم  چسبیده شده است) می‌باشد.

 

برای خرید کابینت آشپزخانه ممبران رنگ سفید صدفی ارزان قیمت کلیک کنید!

 

درب‌ها(ام دی اف با روکش پی وی سی)

 

درب کابینت با کشیدن یک نوع غشا یا روکش بنام PVC(پی وی سی) روی سطح ام دی اف خام یا ام دی افی که بوسیله دستگاه سی ان سی (CNC) ابزار زده می‌شود ساخته می‌شود. این نوع روکش به راحتی روی درب ام دی اف نصب می‌شود و گزینه‌ای اقتصادی با کیفیت مطلوب است. درب‌ ممبران مقاومت خوبی در برابر رطوبت دارند، دوام و ماندگاری بیشتری در مقایسه با لمینت دارند، تمیز کردنشان آسان و از آنجایی که  به راحتی در کناره‌ها پیچیده می‌شود نیازی به لبه بندی ندارند.

 

روکش پی وی سی(PVC)

 

پی وی سی یا پلی‌وینیل کلراید نوعی پلاستیک بسیار پرکاربرد است که روی درب ام دی اف کابینت کشیده می‌شود. از آنجایی که جنس این روکش  پلاستیکی است در نتیجه مقاومت خوبی در برابر حشرات موذی مانند موریانه دارد. روکش پی وی سی  به صورت یک تکه پرس شده است، بنابراین شکسته نمی‌شود و ترک نمی‌خورد و سال ها دوام دارد.

 

مشاهده لیست قیمت کابینت های استوک نو!

 

مزایای کشو برای کابینت

 

کابینت زمینی ممبران دارای سه کشو است که ‌محل نگهداری وسایل می‌باشد. با قرار دادن کشو وسایل منظم تر شده  و برای برداشتن وسیله‌ای لازم نیست وسایل جلو را جا به جا کنیم  و به راحتی می‌توانیم به وسیله مورد نظر دسترسی داشته باشیم.

 

رنگ

 

سفید رنگی آرامش دهنده، درخشان و خنثی است. حس تمیزی و پاکیزگی را منتقل می‌کند. با اکثر رنگ‌ها  ترکیب می‌شود و قابل استفاده است. از آنجایی که اعضای خانواده ساعات زیادی را در آشپزخانه سپری می‌کنند دلباز بودن این فضا خیلی مهم است. رنگ سفید به دلیل بازتاب بالای نور فضا را روشن و دلباز می‌کند. در نتیجه یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها برای کابینت آشپزخانه  که مطابق با همه سلایق هم می‌باشد، سفید است.

  

 

محصولات مشابه

نظرات مشتری :


امتیاز کلی به این محصول
امتیاز کلی کیفیت محصول
امتیاز کلی زمان تحویل کالا
چند نفر به این محصول نظر داده اند
تعداد نظر فعال